#7 Finland och en YouTube-video

 
Hejhej från Finland! Jag kom hit i torsdags och stannar till tisdag. Då tar vi båten hem på kvällen och direkt på onsdag morgon hoppar jag på ett tåg ner till Stockholm till min bästa Emma. Vi ska på The 1975s konsert, fira hennes födelsedag och hitta på annat kul. Är himla pepp på de kommande dagarna!
 
Men introvert (eller ambivert, har inte klurat ut det där än) som jag är behöver jag lite ensamtid mellan allt det sociala, annars blir jag galen. Så idag när vädret är fint stannar jag kvar på mormor och morfars gamla gård medan mamma och syster är ute på äventyr vid stugorna. Jag ska bara njuta av att få vara för mig själv i ett par timmar. Springa fram och tillbaka mellan vedboden och huset för att hålla igång elden i vedspisen, fota, läsa, ta en lååång promenad, sitta lutad mot ladugårdsväggen och fylla på med D-vitamin och kolla på en massa videor jag har missat.
 
På tal om videor, under en väldigt vacker dag i februari filmade jag några små klipp och nu ca en månad senare har jag äntligen klippt ihop allt och laddat upp resultatet på min YouTube-kanal. Varsågoda att ta er en titt!
 
 
Allmänt | |
Upp