#4 Soldag

 
Äntligen tittade solen fram! Har tagit vara på ljuset genom att gå en promenad (delvis på asfalt!!!) via min kusins hus för att köpa ägg, sedan ned runt byn och så hem igen. Satt även och läste ett tag på golvet i vardagsrummet med de stora fönstrena där ljusinsläppet är bra. Älskar sol men är väl inte riktigt redo för våren ännu. 
 
Just nu sitter jag och för in lite saker i kalendern, skriver listor och ser på Spirited Away - bästa filmen. Resten av kvällen lär spenderas framför den stationära datorn för lite avreagering. Kommer på mig själv att spela mycket mer när jag mår dåligt. Blev inringd för att jobba imorgon. Vet inte riktigt vad jag känner för det. Visserligen handlar det bara om tre timmar. Får bita ihop och ta det som det är. 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Emma:

"asfalt!!!" hahaha.. ha.. alltså vi har haft bar mark hela vintern, orkar inte :p
Älskar headern btw, så fin!! :D

Svar: Det är konstigt att se asfalt efter vintermånaderna ju! Stackars er nere i fjolland;)
Tack! Eller ja, det är ju inte jag som illustrerat varken bilden eller gjort typsnittet. Var väl bara bra på att välja ^^
Ida Ekman

Upp