#6 Produktivt

 
Tidig ledig och produktiv dag idag. Började med att skjutsa mamma och syster till bussen och när jag väl har klivit upp och gjort något kan jag inte gå och lägga mig igen. Därför har jag faktiskt fått en del måsten gjorda idag. Bland annat:
 
➣ Ringt Djurskyddet angående kattadoption. Tyvärr var katten jag ville ha redan borta.
 
➣ Gått till Ica och lämnat in mitt CV. Håller tummarna för ett sommarjobb åtminstone. 
 
➣ Ringt till UMO och bokat tid i april. Bättre sent än aldrig att söka hjälp för ångest och annat sådant jobbigt.
 
➣ Börjat skriva om mitt personliga brev samt länsat Platsbanken på jobbannonser. 
 
➣ Letat på Google efter enkla knäövningar och andra träningsmoment att göra hemma då och då. Känner mig så obekväm i min egen kropp efter att ha suttit stilla sedan i höstas ungefär. 
 
(Och så det vanliga oproduktiva som att spela, läsa, slösurfa och scrolla genom mobilen.)
 
 
Allmänt | |
Upp