#11 Grå lördag

Jag vet nästan inte hur en formulerar sig längre, varken i tal eller skrift. Hur börjar jag en mening, hur fyller jag ut den och hur binder jag ihop den. Jag som en gång älskade att skriva och leka med ord och meningar har liksom tappat allt det där. Nåväl, försöka går ju alltid. Och att skriva blogginlägg kan ju vara en bra träning.
 
Lördag idag då. För första gången på kanske en vecka har jag lyckats kravla mig ur sängen innan klockan slagit ett. Har dock inte gjort särskilt mycket sedan dess, slurpat på en iskaffe, slösurfat, kollat på en vlogg och börjat lite smått med att redigera bilder från Skottland, men lessnade rätt fort. Funderat på att gå ut en sväng med det är sååååååå tråkigt väder. Grått och rått. 
 
Har även gosat lite (mycket) med denna. Helt oemotståndlig ju <3
 
Och stirrat på min gräsliga gröna vägg, urk vad less jag är på den. 
 
Allmänt | |
Upp