#15 Landar och förbereder

Igår morse kom jag hem efter tre dagar i Göteborg tillsammans med Ina och Victoria. Ett varmt och grönt Göteborg. Trots fruktansvärd mensvärk, en himla massa svett och ytterst få timmars sömn på nattåg både ner och upp genom landet har det varit en bra weekend! Har aldrig varit i Gbg förut och vill absolut tillbaka fler gånger, för att få se och uppleva mer. 
 
Annars går jag omkring i någon slags dimma av fönekelse över att jag har ynka tre dagar kvar här i Vindeln. Pappa har hämtat i princip alla mina grejer, rummet ekar tomt och dammråttorna kryper i hörnen. Idag ska jag börja flytta tillbaka möblerna som de stod när jag kom hit och börja med de städuppgifter man kan göra i förväg. Konstigt, det känns väldigt konstigt, och vemodigt. Men mina tre månader här har verkligen gett mig så himlahimla mycket.
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp